Hoş Geldiniz Mesajı Gibi Bir Metin Ekliyorum Şu An;

Hoş geldiniz! Kahve içiniz!

Saygılar...

3 Eylül 2012 Pazartesi

İki Çift

Zihnimden bir türlü silinmeyen "kötü" düşüncelerle baş edemiyorum! Koyverdim gitti zamanı bu zaman.. Zaten düşünmenin günahı da olmazmış, ki eğer varsa allah sonumu hayretsin! Amin!

Önceden, yani eskiden, rahatsız olduğum, böyle kış kış kovduğum şeyleri artık yalnızca seyrediyorum; "İlginç" diyorum, "neden" diyorum, "gel arkadaşım iki sohbet edelim dök içini" diyorum, katiyen yargılamıyorum ve suçlamıyorum. Böylelikle kendim kendimden korkmuyor, kendim kendimi sevmeye devam ediyor, sevdikçe seviyor, sevdikçe seviyor.. Müthiş bir insan olduğumu düşünmeye başlayacağım neredeyse ama... bakalım, altından bi' şey çıkmasa..

Ateş almaya geldim! 

DİK DUR!

2 yorum:

  1. saat 12 ye geliyordu. google amcaya "tanrı bizimle dalga geçiyor" yazdım ve biraz altlarda bu site çıktı.-can sıkıntısından google' a yazdığım şeye bak- Yazılarını okudum çok hoşuma gitti.gecenin bi vaktinde sanki çocukluk arkadaşımla konuştum yada kendimle dedim. Derken biraz sonra karşıma çıkan balık burcu bir bayandı, balık burcu bir erkek olarak anlamalıydım. Neyse böle işte sevdim yazılarını burayı takip etmeliyim dedim ve siteyi sık kulanılanlara ekledim. İşyerinden de okurum artık. Bu arada balık burcu yalan dünyada yalansız yaşamaya çalışan iyi niyetli saf bi şey işte en azından ben öleyim heralde yazdıklarından anladığım kadarıyla sende öylesin çok zor bi şey geçmiş olsun.Tekrar görüşmek dileğiyle... yaz ama okucam

    YanıtlaSil
  2. "Tanrı bizimle dalga geçiyor" yazınca benim blogumun çıkıyor olması ne hoş, ne güzel! Zira ben de tanrı olsam, insanları çok dalga geçilesi bulurdum. :)
    Yazılarımı beğenmene çok sevindim. Sekiz aydır yazıyorum buraya, baya da yazmaya devam ederim herhalde.
    Balık burcuyla ilgili olarak da, ikimize de kolay gelsin, geçmiş olsun, sağlık olsun! :)

    YanıtlaSil